Öz Çatlılar

Öz Çatlılar Nakliyat

Biz, yılların verdiği deneyimi özveri ve öz güvenle birleştirip başarıya ulaştıran yegane bir ekibiz. Profesyonelliğe ve özgünlüğe kendimizi adamış yerel bir firma olup, kurumsallığın gerekliliklerini her daim ilke edinmiş bir firmayız. Taşıma ve nakliyecilikte doğuda öncülüğün adeta adresi olmanın gururunu yaşıyoruz.

Öz Çatlılar Evden Eve Erzurum Şehir İçi ve Şehir Dışı Asansörlü Taşımacılık olarak gerek araç ve ekip, gerek iş ve referanslarımızla kalite ve uzmanlığı tüm camiaya yansıtmayı başarmaktayız. Firmamız Sayın Fesih BİLMEZ ve Sayın Bahri BİLMEZ tarafından kurulmuş olup, işleyiş ve organizasyon olarak geniş bir çalışma ekibine sahiptir.

- Şöyle bir yol alalım dedik ağırdan ağırdan. Nihayet yolumuzu bulduk tıpkı arzu ettiğimiz gibi. Kaliteyi ve hızı nitelikli bir hizmetle birlikte Öz Çatlılar Evden Eve Taşımacılıkta bulduk. Öyle narin ve kaliteli bir hizmet sunuyorlar ki, adeta çalışmalarına şiirler, çıkardıkları işe iltifatnameler yazılır. Adeta romanlara konu olsa azdır Erzurum Öz Çatlılar Nakliyat'ın yaptıkları.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License