Rastgele İyi Geceler Mesajları

  • # Dur bir dakika önce bana bir öpücük, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyuyabilirsin…
  • #
  • # Seni çok seviyorum gülüm. Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. İyi geceler aşkım.
  • #
  • # Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne ne kadar da güzelsin öyle, her halinle düşüncelerimdeki tek güzele iyi akşamlar…
  • #
  • # Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma İyi Geceler.
  • #
  • # Uzadı gecelerim, sabah olmuyor sensiz bir tanem, odama hiç güneş doğmuyor iyi geceler benim için doğan mehtabım.
  • #
  • # Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler.
  • #
  • # İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş sende beni düşün uyumadan önce iyi rüyalar aşkım rüyalarda buluşmak dileğiyle…
  • #
  • # Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…
  • #
  • # iyi geceler mesajlarıBirden uyandım doğruldum yatağımda yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan, bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle, iyi akşamlar sana kâbusum oldu sensiz geceler artık bana…
  • #
  • # Müjde Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…
  • #
  • # Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin çevirdim gözlerimi baktım karanlık tavana yine geldin usulca yaklaşıp yanağıma bir buse verdin ben de gönderiyorum canım sana öptüm biriciğim iyi akşamlar sana…
  • #
  • # Yıldızlar ışıl ışıl göz kırpıyorlar adeta aşkıma .Şahitlik ediyorlar sensiz geçen gecelerime ve sıkıntılarıma.Neyseki bu yalnız gecelerin biteceğini yine onlar söylüyorlar bana.Yaşanmış en büyük aşkların tek şahidi yıldızlar diyorlar ki:hadi yat artık çok az kaldı sabaha.Tatlı rüyalar aşkım hem sana hem bana…
  • #
  • # ARIM BALIM PETEGİM GÜLÜM DALIM ÇİÇEGİM KARİZMATİK ERKEGİM İYİ GECELER
  • #
  • # Sen binbir gece oldun hayatımda, her gecem seninle yaşanır doya doya, yıldızlar gözlerin oldu ışık saçar karanlık odama, yüzün AY misali gözlerimi okşar kurduğum hayal dünyasında, sen benim biriciğimsin sen benim yaşama sebebimsin sevgilim, iyi geceler sevgilim..
  • #
  • # Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen gene benim gökyüzümsün, Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular köylü kızı!
  • #
  • # SEN BENIM RUYALARIMDAKI HAYALIM HAYATTAKI TEK YASAMA SEBEBIMSIN IYI GECELER MELEGIM
  • #
  • # Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler.
  • #
  • # Odamın penceresinden bakarım yıldızlara ve her yıldız gözlerini anımsatır bir anda, AY ışığını saçarken karanlık sokaklara, ben adına türküler yazarım sensiz boş odamda… Seni çok seviyorum iyi geceler biriciğim aşkım benim..
  • #
  • # GÜNÜN BİRİNDE HAYAT SENİ BOŞ VERİRSE VE YÜREYİN SANA YALNIZ BIRAKILDIGINI SÖYLERSE ALDIRMA CEVİR GÖZLERİNİ GÖK YÜZÜNE SANA GÜLÜMSEYEN GÖZLERİMİ GÖRECEKSİN AŞKIM İYİ UYKULAR TATLI RÜYALAR
  • #
  • # Güzellikler içinde gecenin bu saatlerindebelki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana İYİ GECELER diyesim geldi.
  • #
  • # Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar :) Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar "ıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden
  • #
  • # GÖKYÜZÜ MEHTABI NASIL BEKLERSE SAHİLLER DALGALARI NASIL ÖZLERSE KURU TOPRAK SUYA NASIL HASRETSE SENDE BENİM HASRETİMSİM AŞKIM İYİ UYKULAR TATLI RÜYALAR
  • #
  • # Kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm
  • #
  • # Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…
  • #
  • # Rüyaların en güzelini görürken Allah'ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar varamesin. iyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim.
  • #
  • # Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…
  • #
  • # Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim İyi Geceler Herşeyim!
  • #
  • # Yatağına uzandığında istediğin bütün guşellikler senin olsun. vede duygularını paylaşacak birine ihtiyaç duyarsan ben burdayım herzmn AŞKIMM tatlı rüyalar
  • #
  • # Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim
  • #
  • # Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER
  • #
  • # Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.
  • #
  • #
  • # Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler.
  • #
  • # En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular
  • #
  • #
  • # Her Gecenin karanlığında Dualarımla Düşünüyorum Seni Birtanem Dualarım Yalnızca Sana İyi geceler Birtanem, İyi geceler her şeyim.
  • #
  • # Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.
  • #
  • # Allah'ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.
  • #
  • #
  • # En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör Bitanem tatlı uykular.
  • #
  • #
  • # Hayatımdaki en değerli varlıkk canım taa içii bitanecik sevgilim benimm iyi uyuu yarın umarım görşmek dileğiylee seni çok seviyorum iyi geceler.
  • #
  • # Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim
  • #
  • #
  • # Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak
  • #
  • # Bu gönül sana tutkun Sözlerin yine suskun Nolursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum Bir aradayken ayrıyız Herseye ragmen dayanmalıyız Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden İyi geceler aşkım…
  • #
  • # Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor İyi geceler canım…
  • #
  • # Hergün hasretindeyim bu gece oldugu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyim sana askim; Keske sabaha kadar uykusuz kalsamda sana bakabilsem.. Keske benim uzerimde yorgan olmasa donsamda senin yaninda uyuyabilsem.. Keske gozlerimi kapattigimda ellerim yanimdaki yastiga dokundugunda o yastigi bos bulmasam.. Yine yalniz bir ruyaya daliyorum.. Sensizim iyi geceler! Butun bunlari yasiyabilmek icin mutlu yarinlara kadar yalniz uyuyacagim sevgilim..
  • #
  • #
  • # Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte özaman bende tatlı bir rüya görmüş olurum sevdiğim, iyi geceler bebeğim.
  • #
  • #
  • # İyi Geceler Aşkım Ne kadar da sıcak ellerini elllerimde yüzümde hissedemessemde yastıgın verdigi rahatlıgı senin kucagın yorganın ısıtmasına sen sarılıyormuşsun gibi farzetcem Sen uyurken ben hep seni düşünücemİyi uyu aşkım Geceler korkutmasın seni Üstünü açarsan üstüne örtmeye gelicem iyi geceler aşkım
  • #
  • # Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş
  • #
  • # Tatlı rüyalar sevgilim Kısaca benli rüyalar Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar "ıma bekliyorum Öpüyorum En tatlı yerinden
  • #
  • #
  • #
  • # Seni gözlerimi kapattigimda degil,gözlerimi actigimda görmek ve var oldugunu bilmek isterim gülparem iyi geceler..
  • #
  • # Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herseyimmm Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olurşimdi yine seni düşünerek yatıyorum allah rahatlık versin.
  • #
  • # Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler!
  • #
  • # Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene iyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı…
  • * Özlemim sana sevdiğim sensiz rüyalarımdan artık bıktım umarım sen beni rüyalarında görüyorsundur iyi geceler biriciğim seni çok seviyorum…
  • Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler
  • Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem huzurlu ve mutlu… İyi geceler Seni seviyorum.
  • Sen mutlu ol yatağında huzurla uyu, ben seni düşünürüm gecelerimde sana türküler yazarım her nefesimde, sen tatlı rüyalar görürken yıldız dolu gecende, ben hayaline sarılıp teselli edecerim sensizliğimi, iyi geceler sevgilim benim..
  • Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler.
  • Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.
  • Her şeyin zamanı var; yaşamanın, sevmenin ve ölmenin zamanı.. Ama şimdi uyumanın zamanı hadi bakim iyi geceler…:)
  • içimde ki aşkındır beni yaşatan, bana umut verip beni hayata bağlayan, bir umuttan çok geleceğim oldu gözlerin, her gece ben adına şiirler yazarım sevgilim, iyi geceler cennet gözlü dilberim benim…
  • Uyuduğunda melekler sarsın dört bir yanını en güzel rüyar seninle olsun çünkü sen buna layıksın, iyi geceler sevgilim.
  • iyi geceler mesajıUykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın Bitanem!..
  • Gecenin Sessizliğinde Dinlerim seni, Bir Ruzya gibisin beklerim Seni, iyi geceler yıldız gözlüm.
  • Ne yarınlarımı sensiz yaşayabilirim nede bu günlerimi, ne sensiz nefes alabilirim nede hayata bakabilirim, sana deli gibi aşık bu yüreğim, sensiz yalan herşey sevgilim seni çoook seviyorum birtanem benim, iyi geceler hayatımın anlamı..
  • SEN BENIM RUYALARIMDAKI HAYALIM HAYATTAKI TEK YASAMA SEBEBIMSIN IYI GECELER MELEGIM.
  • Elveda arkadaşlar… bu sizlere son satırlarım, artık yokum! yaptığım şeyin henüz erken olduğunu biliorum ama artık dayanamıyorum …hayata gözlerimi kapamamın zamanı geldi ….acayip uykum var :):):) iyi gecelerr:):))
  • Yıldızlar gözlerine özensin sen birtanesin bebeğim iyi geceler dilerim.
  • Sen,derin uykularda binbir çeşit rüyalar içinde iken seni düşünmekten uyuyamıyan bu aşığına biraz insaf et biraz gül biraz lutfet ki bende uyuyabileyim.İyi geceler aşkım iyi geceler bebeğim.
  • Geceyi bana Sor RüyaIarımı Bana Sor, uyumak Nedir biImiyorum Rüya Desen Seni hayaI ediyorum. SeninIe Ya$ıyorum Sadece uyuyamıyorum bebeğim.. iyi geceIer.
  • Hayat bir geceden ibarettir en güzeI geceyi en güzeI rüya iIe görmen diIegi iIe iyi geceIer.
  • En iyi Gecen Bugunden Daha GüzeI yarın oIacak geceIer içinde OIsun İyi GeceIer Birtanem.
  • Sana GeceIerin SessizIiğini RüyaIarın En güzeIini Görmen için Dua Ediceğim A$kım iyi geceIer..
  • Ali Ata Bak, Bak Ali bak, Uyu Ali Uyu, Yat Uyu Uyu, Yok Bu Mesajların Sonu, Yok Sonu Sonu, Çıktı Mesajın Suyu, Suyu Çıktı Suyu, Ben Diyorum iyi Geceler, Sen Uyan Uyan Uyu.
  • Sen GüzeI rüyaIar içinde Ben Senin hayaIinIe Sen geceIerin Kucağında uykuda Ben iSe Seni Dü$ünerek SabahIarın içinde.. iyi geceIer..
  • Geceme ı$ık oI RüyaIarımın Ate$i OI Sadece benim OI iyi geceIer A$kım.
  • Masum geceIerin Masum RüyaIarı SeninIe OIsun iyi GeceIer OIsun Biriciğim..
  • Sebebi Ziyaretimiz Belli. Bu Saatte Kız İsteyeceğimiz Yok… "İYİ GECELER" Diyip Gideceğiz. Kusurumuza Bakmayın Tatlı Alamadık. Ee Malum Kriz… Siz Tatlıyı Rüyanızda Görürsünüz. En içten ve dıştan dileklerimle iyi geceler dilerim
  • SeninIe Her Gece GüzeI Seni Dü$ünürken geceIeri uykusuz Geçiriyorum rüyaIarımı uykusuz seni dü$ünerek görüyorum.. iyi geceIer Sana Bebeğim.
  • GeceIeri UzakIara çığIık OIur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana OIan özIemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor GözIerim. iyi GeceIer Her$eyim!
  • Hey sen! Evet evet sen! Bu mesaji bekleyen… Artik uyuyabilirsin iyi geceler:)
  • Sensiz Bu gecenin SoğukIuğu çekiImiyor hayaIin gözümün önünde yaInızım odamda resmin duvarda SabahIarım HayaIinIe, TatIı RüyaIar A$kım, iyi geceIer.
  • Sen uyurken $uan TatIı RüyaIar görürken ben seni dü$ünüp seni çizicem bo$ duvarIarıma birtanem, iyi geceIer
  • SensizIik oIsada sonum geceIer dert ortagım oIur, rüyaIarında cenneti gör meIeğim benim sonum yaInızIık oIur, iyi geceIer a$kım..
  • Sana ait gecelerim vardır, sabahım olmuş, olmamış, pek umursamadığım..
  • Beyaz bir qüvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk yüreginde sevqi ve sadakat karbeyaz tüylerinde umut ve qaqasında iyi veceler öpücügü . yanagını uzat.
  • Müjde… Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor… NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…
  • Hayırlı qeceler tatlı uykular aydınlık qüzel qünlere uyanmanız dilegiyle iyi qeceler.
  • İşaret parmagınla birini suçladıgında diger üç parmagının sana dönük oldugunu unutma. iyi qeceler
  • Karanlık qeceye yakışıyor sadece Yüreginiz hep aydınlık olsun iyi qeceler.
  • Her yüregin Rahatlamak, huzur bulmak için çekildigi Bir köşesi vardır. Bende Artık Köşeme Çekileyim.Yüreginiz Kıymet Bilene Emanet. iyi qeceler.
  • Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler senin olsun.. İyi geceler..
  • Kalbiniz duaylɑ olsun, gönlünüz huzurlu olsun, yüreğiniz sevgiyle dolsun, geceniz hayır, sabahınız nur dolsun. Hayırlı geceler.
  • Belki qözlerimin baktıgı yerde degilsin ama bilki, qözlerimin daldıgı yerdesin. Hayat, derin bir uyku ıse, qördügüm en qüzel rüya sensin.
  • Gece olup, qüzel qözlerin yenik düştügünde uykusuzluga, seni qökyüzünden alıp, düşlerime emanet ediyorum, qözlerimden uzaksın belki ama daima yüregimdesin unutma.
  • Aşk sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda. Bir kalp çizip içine isminin başharflerini yazmaktır buğulu camlara. Bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana. İyi geceler aşkitoma.
  • Bu gece bütün sevdiklerin yanında..ne tatlı uyursun sen şimdi..birtek seni ölesiye sevenin senden uzakta,birtek seni ölesiye sevenin uykusuz..adını can koydum seni canıma koydum..iyi uykular
  • Gözlerinizi kapattığınızda aklınıza ilk gelen şeyin, gözlerinizi hɑyırlısıyla açtığınızda gerçekleşmesi dileğiyle. İyi geceler.
  • İyi geceler canım hallerinde ben olayım tatlım uyumadan önce beni düşünmeni istiyorum sabah uyandığında bile beni düşünmeni istiyorum seni çok seviyorum:)
  • Canım sevgilim seni çok seviyorum, rüyanda beni gör bitanem, iyi geceler tatlı rüyalar aşkım..
  • Hergün hasretindeyim bu gece oldugu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyim sana askim; Keske sabaha kadar uykusuz kalsamda sana bakabilsem.. Keske benim uzerimde yorgan olmasa donsamda senin yaninda uyuyabilsem.. Keske gozlerimi kapattigimda ellerim yanimdaki yastiga dokundugunda o yastigi bos bulmasam.. Yine yalniz bir ruyaya daliyorum.. Sensizim iyi geceler! Butun bunlari yasiyabilmek icin mutlu yarinlara kadar yalniz uyuyacagim sevgilim.
  • Koynunda kokunla uyumayı herşeyden çok isterdim yastğımın yarısı ben yarısı sensin iyi geceler canımın yarısı seni çoook ama çook seviyorum..
  • Bu gece yağan yağmura yazdım sana olan duygularımı. Seni ne çok sevdiğimi anlatsın diye sel olup aksın üstüne. İyi geceler
  • Gecenin en güzel karanlığına gözlerini yumduğunda aklına ben geleyim iyi geceler bir tanem.
  • Artık sırdaş değil geceler bana sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla en içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana…
  • Ben her gece gecenin karanlığında değil, gözlerinin karanlığında uyuyorum. Kara gözlüm iyi geceler.
  • Her gece adını haykırırım yıldızlara, en güzel rüyam sen oldun şu fanii hayatta, sensizlik katlanılmaz olur bu hayatta, güneşimde, yıldızımda sensin bu hayatta, iyi geceler aşkım.
  • Yıldızlara bakarım sessiz gecelerimde, seni düşünürüm yıldızların büyüleyen sessizliğinde, gözlerin gelir aklıma uyumak haram gelir o an bana, sen benim gecelerimsin tıpkı gündüzlerim olduğun gibi sevgilim..
  • Gözlerim gözlerinden uzak olsada şuan hayalinle avuturum kendimi, ellerim ellerinden uzak olsada avuturum yarınlarımızla, iyi geceler diliyorum aşkım sana.
  • Gönlünüzden geçen her güzel şeyin hayalden çıkıp gerçeğe dönüşmesi dileğiyle hayırlı ve mutlu geceler.
  • Geceler ne kadar soğuk olursa olsun, hayalinle ısıtırım sensizliğimi, yıldızlar gözlerine özenerek parlamaya çalışsada, benim tek yıldızımdır gözlerin sevgilim. iyi geceler yıldız gözlüm benim.
  • Seninle kurduğum hayaller olmasa, geceler bana kabus olurdu. iyi uykular, iyi geceler sevgilim….
  • Gözlerim dalar yıldızlara, bakarım gecenin sonsuzluğuna, içimde umutlarım hayallerim gençliğim, aslında sadece içimde sen varsın sevgilim. iyi geceler biricik aşkım benim.
  • iyi geceler mesajlarıGeceler karanlık, geceler ıssız çok zor geliyor bana, hele de sensiz hiç çekilmiyor bitanem, gelde sevindir seni seven sevgiliyi.. iyi geceler!!
  • Geceler kısa olsa yanında geçirdiğim zaman gibi, keşke yıldızlar gözlerin olsa belki avuturdu şuan beni, sen bir cennetsin benzetemiyorum ne ay"a ne yıldızlara seni! iyi geceler aşkım.
  • Happy birtday to you mandalina suyu pjamanı giyde uyu ben yatıyorum hu hu iyi geceler yahu.
  • Benim en güzel rüyam sensin sevgilim, geceleri seni hayal ederim, uyku nedir bilmem sevgilim, gözlerimi kapattığımda hayalinle huzur bulur gecelerim, iyi geceler sevgilim.
  • Gelmeyecek o güzel iyi geceler mesajı uyuyun artık… Yada dur dur kıyamam yaaa iyi geceler :)
  • Bazı kelimeler yürektendir. Bazı sözler ise gönülden. Bazı kelimeler ise yetersiz kalır. O an gözler konuşur, şimdi görebilseydin gözlerimi o zaman anlardın uykumun geldiğini. iyi geceler..:)
  • Şuan yanımda olmasanda kalbim seninle, gözlerim gözlerine dokunamasada yıldızları yolluyorum sana, bu gecede en güzel rüyalar seninle olsun birtanem.
  • Birbirimizden uzakta olsakta şuan yıldızlara bak sevgilim benim baktığım gibi, en parlak yıldızı görüyorsan eğer bilki o yıldız benim gözlerim ve senin gözlerin, iyi geceler aşkım iyi geceler yıldız gözlü sevgilim.
  • Gecenin huzurunu yolluyorum sana, yıldızlar imrenir o güzel bakışlarına, bir hayatsın sen can damarım oldun hayatımda, iyi geceler diliyorum sana tek gerçeğimsin bunu unutma.
  • Dilim adını ararken uyuyabilirim ama uyusam bile kalbim adınI daima anar. iyi uykular unutulmazım!! iyi geceler Birtanem…
  • Her sabahın akşamı vurur beni inceden, yıldızlarla avuturum kendimi sensizliğin karanlığında, ve her gecenin koynunda adını yazarım boş duvarlara…
  • Şuan sensiz başımı yastığa koysamda, rüyalarımda yanımda olacaksın biliyorum, şuan ellerim ellerinden uzakta olsada rüyalarımda sıkıca tutacağımı umuyorum ve aşkıma iyi geceler diliyorum.
  • Yıldızlar gözlerini anımsatır bana, her gece dalarım mavinin sonsuzluğuna, seni hayal ederim gecelerimde, her gecemde yıldızlarla anarım seni sessizliğimde..
  • Bir günün daha gecesindeyiz birbirimizden uzakta, seni yazıyorum odamın boş ve soğuk duvarlarına, her kelimede adınla başlıyorum yazılara, seviyorum seni iyi geceler diliyorum aşkıma.
  • iyi geceler aşkım sana gecelerinin yıldızı olsun gözlerim, rüyalarının huzuru olsun seninle yaşanacak günlerim, seni çok seviyorum unutma bunu sevgilim..
  • Sensiz geceler haram olur bana, yıldızlara bakar gözlerini hayal ederim gecenin karanlığında, tek isteğim var bu dünyada, mutlu ve huzurlu rüyalar diliyorum biricik aşkıma.
  • Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez iyi geceler tatlı rüyalar allah rahatlık versin..
  • Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum, kalbim senin yanında özgürce uyumakta olacak. iyi geceler….
  • Rüyaların en güzeli sensin, sen hayatımdaki en güzel düşlerimsin, seninle gerçek mutluluğu yakaladım sevgilim, sen benim en güzel günlerimsin, iyi geceler.
  • Rüyanda eğer beni görürsen hiç şaşma çünkü ben seni her gün rüyamda görüyorum…
  • Bir mutluluktur sözlerin içimde yaşarım seni her hecede, senden başkası doğmaz günes gibi geceme, benim tek güneşim sensin gecelerimde… iyi geceler aşkım…
  • Bu gece gözlerinin hayali ile umutlar besliyorum ufuklarıma, bu gece yıldızlara bakıp adını yazıyorum ayın mehtabına, bu gece sadece senin için nefes alıyorum senin haberin olmasada, iyi geceler diliyorum sana..
  • Yüce Rabbim En Güzel Rüyaları Sana Mutlulukları Hayatına Huzuru ise Yaşadığın Hayata Bağışlasın iyi Geceler Sevgilim
  • Benim hayatımda ki tek anlamsın adına besteler yazdığım, benim gözlerimde ki renksin bakmaya doyamadığım, benim nefesimde bir nefesdir adın andıkça adına türküler yazdığım… iyi geceler aşkım..
  • Sen benim gecelerimde yıldızım oldun sana bakar teselli bulurum, sen benim gecelerimde mehtabım oldun senin ışığınla aydınlanır karanlık odam, sen gecelerimde dünyam oldun nefes alabildiğim her anım senin sevgilim, iyi geceler yıldız gözlüm..
  • Benim için AŞK sensin sevgilim tıpkı yaşamamın anlamı sen olduğun gibi, benim için AŞK gözlerinden sevgilim bana baktıkça yaşama tutunduğum gibi, benim için hayat sensin sevgilim teşekkür ederim beni yaşattığın için…
  • Bu akşam bir melek gönderdim. Rüyanda seni korusun diye. Melek geri döndü. Sordum ona neden? Ben melekleri korumuyorum dedi…..
  • Her gecemin yıldızı olur gözlerin ve sessizce izlerim, hayal ederim seni ve o yıldız gözlerini, şuan tek tesellimdir gecelerim, her gece yıldızlara bakar gözlerini çizerim sevgilim.. iyi geceler biriciğim benimm…
  • Senin adındır HAYAT ve ben bu hayat ile mutluyum, senin adındır YAŞAMAK ve ben seninle yaşayabilirim, SENIN adındır GECE ve ben her gece senin hayaline sarılırım sevgilim, iyi geceler birtanem benim..
  • Bir dua gönderiyorum Allah"ıma sen uyurken rüyanda beni göresin diye İyi geceler sana Seni seviyorum aşkım İyi geceler birtanem En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun..
  • Rabbim c.c. selamı, sevgisi, muhabbeti, rahmeti cümlemize üzerinde olsun. Gecemiz mübarek olsun. Melekler sizi korusun. Yeni bir günde buluşmak dileği ile hayırlı geceler dilerim.
  • Bataryası zayıf rüyaIarımızın kapsama aIanı dışında kaIan kesimIerine şebeke hatası sebebi iIe uIaşamadık fuI çeken hatIarımIa SENİ ÇOK SEVİYORUM aşkımm
  • Bir bakarım yıldızlara birde hayal ederim gözlerini, bir bakarım AY"ın ışığına birde gül yüzünü hayal ederim, karanlık odama sadece gözlerin ve gülyüzün ışık saçar sevgilim, iyi geceler biriciğim benim..
  • GeceIerin Sıcak RüyaIarın Candan OIsun Sana iyi geceIer OIsun..
  • İyi geceler herşeyim. Kalbimde tüten çiçeğim. İstesemde unutamayıp ömür boyu seveceğim.
  • Ben dertlerimle mutlu olmayı öğrendim sayende, ben hayata gülmek için sebep buldum seninle, benim hayatım sensin anladım bunu gözlerine bakınca her anımda, anladım sensiz hayat çekilmez tek sebebim sensin benim sevgilim, iyi geceler biriciğim benim..
  • Yastığa Başımı Koyduğumda Hayalin geliyor Karşıma. Hayalinle Konuşuyorum Yatağımda. Gözlerimi Bu gecede Senin için Kapatıyorum, Senli Rüyalarıma iyi Geceler Aşkım..
  • İyi geceler küçük cadım tatlı rüyalar seni çok seviyorum bitanem rüyanda beni görmen dileğiyle.
  • İsyanım sensiz geçen gecelerime ben seni düşünmekten uyuyamazken sen rahat ve huzurlu uyu diye bu mesajı gönderiyorum sana iyi geceler canım rüyalarda kavuşmak dileğiyle…
  • Gecenin sessizliğinde gözlerim seni arıyor.. tanıdık bir dost dilinden adını duyunca gönlüm yanıyor.. yüreğimde bir fırtına koparcasına… iyi geceler.1
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License